Od startup PR-u do kultury. To już rok Plug-in PR

Projekty kulturalne, lifestylowe i edukacyjne, ale przede wszystkim Startup PR. Szalone pomysły i klienci z różnych stron świata. Ostatnie 12 miesięcy obfitowało u nas w ciekawe wydarzenia. Podsumowujemy pierwszy rok działalności Plug-in PR!

Jak to w życiu bywa, czasem coś udaje się lepiej, a czasem gorzej. Ale musimy przyznać, że miniony rok był dla nas wyjątkowo łaskawy. Przede wszystkim, nasze drogi przecięły się z wieloma wyjątkowo kreatywnymi i pracowitymi osobami, głównie – choć nie tylko – ze świata nowych technologii. O naszych klientach pisały i mówiły dziesiątki mediów w Polsce, a także m.in. w Portugalii, Brazylii i w Niemczech.

 

Startup PR – w świecie nowych technologii

Promowanie młodych, obiecujących startupów to bez dwóch zdań nasze główne zadanie. W ubiegłym roku Plug-in PR miał przyjemność współpracować m.in. z UnStock – międzynarodowym marketplacem i aplikacją, w której mobilni twórcy nagrywają i sprzedają firmom swoje materiały wideo. Twórcami UnStocka są trzej Polacy, którzy jako pierwsi dostali się do akceleratora startupów z Doliny Krzemowej AngelPad, uważanego za jeden z najlepszych w USA. Wspólnie udało nam się między innymi wywalczyć nominację w prestiżowym konkursie Mobile Trends Awards w kategorii Mobilny Startup.

Twórcy UnStock

Prawdziwym przebojem wdarła się do polskich mediów Sylwia Górajek, która od zera stworzyła talk show w Dolinie Krzemowej. Dziś w Valley Talks występują największe gwiazdy międzynarodowej społeczności startupowej. Wspólnie promowałyśmy premierę drugiego sezonu programu i jedno możemy Wam powiedzieć – o tej niesamowitej dziewczynie z pewnością jeszcze usłyszycie!

Sylwia Górajek podczas wywiady dla Valley Talks

Wyjątkowo ważny jest dla nas projekt ControlBee – polski czujnik, który pozwala dbać o bezpieczeństwo pasiek. Twórcy rozwijają cały system ochrony, m.in. przeciwko groźnym chorobom i pasożytom. Wsparcie dla ControlBee to nasza mała cegiełka w walce o zachowanie populacji pszczół!
Nawiązaliśmy też współpracę z obiecującą agencją Pirx, tworzącą projekty z wykorzystaniem VR/AR. Jej twórcy nie ukrywają, że mają w planach podbój europejskich rynków.  Na pewno pomoże fakt, że pracujemy nie tylko w j. polskim, ale też angielskim, portugalskim i niemieckim.

 

Kultura i lifestyle

Ale nie samymi zaawansowanymi technologiami i startupami człowiek żyje! W ostatnim czasie miałyśmy okazję wziąć udział w kilku projektach kulturalnych u boku Fundacji Platon. I jak to bywa z Fundacją, były to naprawdę szalone akcje! Pod koniec grudnia promowałyśmy toruński Festiwal LULU Mariusza Lubomskiego z udziałem takich gwiazd jak Organek, Ewa Bem czy grupa Mumio.
W czerwcu koordynowałyśmy promocję 9-dniowego Święta Województwa Kujawsko-Pomorskiego. To była prawdziwa muzyczna bomba! Wystąpiły takie gwiazdy jak Kayah, Kasia Nosowska, Grubson, Czesław Mozil, L.U.C. czy Julia Pietrucha. Nic dziwnego, że zainteresowanie – zarówno wśród mediów, jak i widzów – było ogromne!

Święto Województwa Kujawsko-Pomorskiego, fot. Adrian Chmielewski, UM

Miałyśmy też przyjemność wspomóc nowy lifestyle’owy projekt Martyny Zastawnej. Twórczyni hitowego konceptu WoshWosh postanowiła podzielić się swoją bogatą wiedzą na temat obuwia, przede wszystkim sneakersów, na swoim nowym blogu Pani od Butów. Warto tam zajrzeć – wbrew pozorom blog opowiada o czymś znacznie więcej, niż tylko moda. Nic dziwnego, że Martyna znalazła się na liście 50 Najbardziej Kreatywnych magazynu Brief. A z dobrze poinformowanych źródeł wiemy, że to nie koniec wyróżnień.
Jak widzicie, sporo się działo w Plug-in PR w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Już teraz możemy powiedzieć, że kolejny rok zapowiada się równie dobrze!

 

Kasia i Ada

Write a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *