PR z kulturą

Plug-in PR na co dzień zajmuje się PR-em dla startupów i autorskich, butikowych projektów. Bywają jednak takie dni, gdy dzwoni znajomy, mówi, że jest akcja, a my… po prostu w to wchodzimy!

Bądźmy szczerzy: praca z artystami to gehenna. Nie odpowiadają na SMS-y, spóźniają się, zapominają, tracą kontakt z rzeczywistością. Jest to jednak udręka wyjątkowo wdzięczna i satysfakcjonująca. Oderwanie się od codziennych tematów, poznanie niezwykłych ludzi i kontakt z fenomenalną twórczością rekompensuje wszelkie gule i skoki ciśnienia 🙂
Kiedy więc pod koniec 2016 roku zadzwonił do nas Janek Świerkowski z toruńskiej Fundacji Platon i zaproponował współpracę przy szóstym już Festiwalu LULU Mariusza Lubomskiego – nie wahałyśmy się ani chwili!
Różnorodność – to chyba słowo, które najlepiej oddaje ideę tego wydarzenia. Jak co roku, znakomity wokalista Mariusz Lubomski zaprosił do siebie rewelacyjnych artystów (tym razem byli to m.in. Organek, Ewa Bem i grupa Mumio) i pokazał, że można robić wydarzenia zarazem intymne i na dużą skalę. Nic dziwnego, że medialny odzew był ogromny.

Promowanie LULU to prawdziwa przyjemność, która uświadamia, że zawsze warto zboczyć z utartej PR-owej ścieżki… i dać się porwać kulturze 🙂
Kilka tygodni temu dzięki pomocy Plug-in PR w jednej z największych stacji telewizyjnych w Portugalii wystąpił L.U.C., który opowiadał o swoim znakomitym projekcie Rebel Babel.

Startupy, nowe technologie, projekty, wizerunek, storytelling, branding – tym zajmujemy się na co dzień. Ale od święta i po godzinach bez dwóch zdań kręci nas kultura!

(fot. Tomasz Berent, Mamede Filho)

1 komentarz

Write a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *