ONI NAM ZAUFALI

Nie boimy się zaryzykować i iść pod prąd.

Innowacyjne startupy, wyjątkowe organizacje non-profit, ciekawe międzynarodowe projekty, lokalne inicjatywy – z takimi partnerami uwielbiamy współpracować. Doceniamy partnerów z niezwykłymi pomysłami, własną wizją i szaleństwem w oczach. Dla każdego mamy indywidualne rozwiązania i propozycje.

Do tej pory agencja Plug-in PR miała przyjemność współpracować między innymi z:

 

 

 

loga2a

 

„Ekipa Plug-in PR pomogła mi przy promocji mojego kalifornijskiego talk-show Valley Talks w Polsce. Mimo krótkiego czasu (przebywałam w kraju tylko kilka tygodni) i napiętego grafiku, współpraca przebiegła bardzo sprawnie. Na pewno pomógł w tym fakt, że agencja Plug-in PR świetnie orientuje się w obecnym rynku medialnym, potrafi wyjść z inicjatywą i zawalczyć o publikację czy wywiad. Dzięki nim nawiązałam kilka wartościowych znajomości, które, mam nadzieję, zaowocują w mojej dalszej działalności zawodowej. Jako wymagający pracodawca – a jestem przyzwyczajona do amerykańskiego tempa i tutejszych standardów – mogę z czystym sumieniem polecić Plug-in PR osobom, które szukają odpowiedzialnego i kreatywnego zespołu, dbającego o spójną komunikację oraz wizerunek.”

– Sylwia Górajek, twórczyni i producentka Valley Talks.

 


 

„Współpracowaliśmy z Plug-in PR przy kreowaniu wizerunku UnStock w polskich oraz zagranicznych mediach. Mimo że dzielił nas ocean (my w Kalifornii, Katarzyna i Adriana w Polsce), współpraca przebiegała bardzo sprawnie. Założycielki Plug-in PR starają się pogodzić coraz to nowe pomysły startupowców z długofalową, szerszą strategią. Dzięki ich pracy, informacje o UnStocku regularnie pojawiały się w mediach branżowych, nawiązaliśmy też ciekawe kontakty biznesowe. Plug-in PR pomagał nam też w prowadzeniu mediów Społecznościowych w języku polskim i angielskim. Wreszcie dziewczyny mobilizowały nas i wspierały w aplikacji na MTA Awards. Dzięki nim zostaliśmy nominowani w kategorii mobilny start-up! Doceniamy ich proaktywną postawę, dlatego poleciliśmy je kolejnym firmom. Wierzymy, że współpraca z tą agencją może pomóc młodym spółkom, które pragną wzmacniać swój wizerunek, by być wiarygodnymi dla inwestorów.
Dziękujemy Plug-in PR za wsparcie i życzymy sukcesów.”

– Kamil, Kuba i Adam, UnStock